Audi Q3: тест-драйв

7 лютого 2012, 11:19
Читать новость на русском

Полум'яний привіт або тричі "ку" ринку компактних кросоверів. Зокрема, його преміальному сегменту.

Новий паркетник Audi Q3 добряче попсує нерви BMW X1 і може підрізати крильця Range Rover Evoque вже на злеті. Достатньо поглянути на насуплене "обличчя" зі прищуреним діодним поглядом. В доповнення агресивному передку - спортивний профіль з 18-дюймовими колесами та корма з наче загостреною світлотехнікою. Мовляв, жодних шансів конкурентам.

У салоні Q3, натомість, інша атмосфера. Атмосфера солідності. Панель приладів - як у "старших" моделей марки: шкіра, справжній метал, кольоровий 7-дюймовий дисплей, якісна мультимедійна система. Сидіння - анатомічної форми з хорошою бічною підтримкою. Завдяки широкому діапазону регулювань крісла та керма, зручно буде навіть високим водіям. Та й ззаду ніхто не обділений. Попри компактні зовнішні габарити місця там вдосталь.

Але головне в цьому автомобілі - те, як він їде.

Два літри турбо і 211 конячок! Кросовер як куля вистрілює з місця і миттєво досягає необхідної швидкості. Розгін до "сотні" - 6,9 сек. Максималка - 230 км/год.
Семиступінчатий "робот" клацає передачами настільки швидко, що помітити це можна лише завдяки спеціальному індикатору. Система стабілізації втручається в останній момент, залишаючи водію свободу дій. Повний привід quattro забезпечує впевнений старт на будь-якому покритті і навіть дозволяє побавитися на легкому бездоріжжі.

Попри спортивні амбіції, Audi Q3 може бути доволі економним. У змішаному циклі легко вкластися у 9 літрів на "сотню". Звісно, якщо не їхати на "всі гроші". Хоча найкращий у цьому плані дволітровий турбодизель. А тепер - ціна. Базова версія зі 170-сильним бензиновим двигуном та "механікою" обійдеться приблизно у $45 тис. Чимало. Але зараз навіть корейці у хорошій комплектації коштують далеко за "тридцятку", тож ціна - виправдана.