На самому початку червня Mercedes-Benz офіційно представив відкриту модифікацію суперкара SLS AMG. «Помацяти» новинку можна буде у вересні на моторшоу у Франкфурті.
За німцями концепт показала і Skoda, продемонструвавши хетчбек Fabia RS 2000 без даху.
Новинку підготували для участі у 30-річному ювілеї Worthersee Tour.
Не довго ми сумували без красивих залізних красунь — через 4 дні після Skoda німецький автовиробник BMW показала оновлені «одинички». Дебют німецьких хетчбеків також відбудеться вже у вересні у Франкфурті.
І вже на наступний день ще один німецький автовиробник Opel показав тридверний хетчбек Astra GTC.
Німецьку монополію на ринку новинок перевали французи, представивши "заряджений" хетчбек Renault Megane RS.
За французами через кілька днів підтягнулись й інженери з Lexus і виставили на суд флагманський седан LS 600h - Landaulet з кузовом дуже незвичної форми.
У Renault довго не чекали і зарядили у ЗМІ фотографії неймовірно прекрасного спорткара DeZir, разом з тим виділивши свій спортивний відділ у окрему компанію.
Слідом за шикарним спорткаром від французів підтягнулись і хлопці з Bugatti, які показали ексклюзивний «порцеляновий» суперкар, який розроблявся спільно з Королівською мануфактурою порцеляни у Берліні.
І знову на шпальти видань виходить фрацузька Renault і показує авто майбутнього — електричний компактвен Frendzy, інтер’єр якого модифікується, здається, як завгодно.
А тут і німці не забарились — тюнінг-ательє Brabus створило найпотужніший у світі кабріолет Mercedes-Benz E-Class.
Ще одні німці з Volkswagen вирішили не мудрувати з потужністю і приставками супер- і спорт- і представили дуже милий і зовсім новий «жук».
Але гаряча італійська кров не дає спокійно жити і тамтешні інженери показали просто неймовірний суперкар „Codatronca Monza“, самі фотографії якого змушують серце битись частіше, а кров розганятись у венах до сотні за три секунди.
В середині липня Audi розповсюдила офіційну інформацію і фотографії оновленого сімейства A5. Автомобілі отримали модернізовану зовнішність, нові двигуни і допрацьовану підвіску.
Літню ходу хетчбеків підтримала і Toyota, представивши новий Yaris.
І знову Opel на арені з новим компактвеном Meriva.
Вперше за все літо і пресі з’явилась інформація з Росії: показавши два ...хм... нових автомобіля до 45-річного ювілею — бюджетну Lada Granta і «новітній» універсал Lada Largus.
Після того, як російські автовиробники намагались зламати нам очі універсалом і бюджетною машинкою, бальзамом на душу стало гоночне купе MINI Coupe.
А за MINI ще два німці показали свої новинки — купе і кабріолет від BMW і купе Mercedes Benz C63 AMG Black Series.
А тут і щастя — моторшоу у Парижі, на якому показали кросовер Audi Q3, електромобіль BMW i3 Concept і спортивний концепткар BMW i6 Concept, концепт Audi quattro, надлегкий спорткар від Lamborgini, три концепти від Renault і седан Peugeot 508.
Вже у серпні Audi показала міського павука.
Американське тюнінгове ательє Hennessey Performance Engineering розробило власний автомобіль Hennessey Venom GT, який за 2,5 секунди долає на спідометрі позначку 100 км/год.
Друга за літо новинка від Lexus — седан бізнес-класу GS 350 — показали світу 10 днів тому.
А Volkswagen поширила офіційну інформацію і фотографії серійної малолітражки з дивною назвою up!, світова прем’єра якого відбудеться у Франкфурті.
Слідом за німцями японці з Toyota показали оновлений седан Camry.
І у передчутті моторшоу у Франкфурті у пресі з’явились фотографії та інформація про гібридну версію седана Audi A8, кабріолет Bentley Continental GTC нового покоління, нову версію Mercedes-Benz B-Class, перший у світі спорткар з 7-ступінчастою механікою Porsche 911 Carrera, концептуальний компактвен-гібрид Peugeot HX1, концепт-купе Ford Evos і три нові моделі від Audi — A6, A7 i A8.