Автоновинки: найбільший Mini, позолочений Mercedes та краш-тест Nissan Qashqai
Компанія Mini представила своє найбільше авто, німецьке тюнінг-ательє вкрило Mercedes золотом, а новий Nissan Qashqai пройшов краш-тести на “5 зірок”.
Mini Clubman
Компанія Mini представила свій найбільший автомобіль — універсал Clubman наступної генерації.
Від носа до корми модель нараховує понад 4,2 метра (4223х1844х1450 мм). Це навіть більше, ніж у кросовера Countryman.
Новий універсал уже не такий оригінальний, як попередники, зате він значно практичніший. Зокрема, тепер у Clubman — четверо повноцінних дверцят, через які можна потрапити в салон, у ще актуальної моделі — троє: задня дверка є тільки з правого боку. Ну а зручний доступ до багажника забезпечують подвійні дверцята, як у фургонів.
До гами двигунів серійного Clubman увійдуть півтора- та дволітрові бензинові і дизельні агрегати від нового хетчбека Mini Cooper.
До європейських дилерів авто може надійти вже цього року.
Краш-тест Nissan Qashqai
Новенький Nissan Qashqai пройшов краш-тести Euro NCAP на "відмінно".
Автомобіль продемонстрував прекрасний рівень захисту при фронтальному і бічному зіткненні, втім, безпеку грудної клітки водія визнали лише "достатньою".
Також спеціалісти відзначили слабкий захист від хлистових травм водія і переднього пасажира під час удару ззаду.
Зате новий Qashqai отримав високий бал за безпеку пішоходів та дітей у салоні, і за систему стабілізації, яка входить до стандартного оснащення.
Що, в підсумку, і дозволило моделі отримати максимальні “5 зірок”.
Mercedes-Benz C S50 Versailles Edition
Вершина мрій деяких колишніх можновладців — позолочений Mercedes. Всесвітньовідоме німецьке тюнінг-ательє Carlsson Autotechnik представило особливу версію S-Class останньої генерації під назвою C S50 Versailles Edition.
30 елементів екстер'єру і 278 деталей у салоні вкрили тоненькими листами золота 985-ої проби, розміром 80х80 мм. За словами тюнерів, на все це витратили 200 людино-годин.
Ціна такого S-Class сподобається потенційним покупцям не менше, аніж кількість золота. 270 тисяч євро за базову версію. 400 тисяч — за максимальну.
Седан планують випустити обмеженим тиражем у 25 екземплярів. Перші 10 авто вже знайшли своїх власників. Цікаво, чи є серед них українці?