Bentley Mulsanne - перший справжній Bentley за 80 років

16 травня 2010, 14:00

Справжня подія для автомобільного світу. Не так часто компанії вищого рангу тішать публіку настільки голосними новинками. І далеко не кожне авто відкриває новий розділ в історії своєї марки.

Дебюту нового флагмана Bentley чекали вже кілька років, автомобіль вже встиг обрости чутками, а представники компанії вміло дразнили публіку новими фактами. І нарешті це сталося - перед нами розкішний британський седан на ім'я Mulsanne. Що головне - це перший справжній Bentley за 80 років. До цього фірма отримувала або платформи від Volkswagen, або ж повністю готові моделі Rolls-Royce і трохи видозмінювала їх. Mulsanne же індивідуальний від "носа" до "хвоста".

Дизайн новинки традиційний для продукції англійської компанії. Строгі контури, безпомилково впізнавана передня частина і видовжений капот - не розгледіти у цьому авто Bentley просто неможливо. Втім, добре помітні і свіжі нотки - до прикладу, нові фари зі світлодіодними елементами.

Під капотом Mulsanne - 8-циліндровий двотурбінний бензиновий двигун об'ємом 6.75. Його потужність - 505 к.с., що, в принципі, не так вже й багато, як на такий агрегат. Але обертовий момент у нього просто колосальний - 1020 Нм. Завдяки таким характеристикам автомобіль впевнено розганяється до "сотні" за 5 с і продовжує набирати швидкість майже до 300 км/год. Це дуже хороші показники, враховуючи, що седан важить понад 2,5 т.

Як би смішно це не звучало, але Bentley приділила багато уваги економії пального. Хоча, нічого дивного - це важливо для іміджу клієнтів. Величезний двигун завдяки новій електронній системі управління та ще кільком доопрацюванням у середньому споживає менше 17 л пального на 100 км. А ще заможні покупці зможуть обрати повний привід та восьмиступінчатий "автомат" ZF. У майбутньому можливо з'являться дизельна версія Mulsanne та модифікація на біоетанолі. А поки що тільки бензин з орієнтовною ціною 400 тис. євро. Порівняно небагато - Rolls-Royce та Maybach коштують дорожче.