Бігові кросівки - справжні "друзі" атлетів
Всі імениті атлети перші кроки у великому спорті робили в кросівках. З часом спортсмени додавали в результатах, а кросівки - в дизайні і функціональності.
Головне призначення сучасних кросівок - гарантувати амортизацію. З новітніми розробками це давно вже не проблема. Nike Air Force використовують підошви з газовими камерами, Reebok - технологію під назвою “повітряний насос”. Економваріантом є підошви підвищеної еластичності. Головним новатором у виробництві кросівок вважається німець А́дольф Да́сслер. Його спортивні черевики Adidas з’явилися у 1924 році, сучаснішого вигляду набули в 70-х роках.
Паралельно з Адольфом виробництвом кросівок зайнявся його брат - Рудольф Дасслер, засновник фірми Puma. Завдяки конкуренції між братами спортивні черевики щораз ставали досконалішими, а на початку 80 - х взагалі з’явилися протитравматичні моделі зі вдосконаленою п’ятою.
Мікрочіпи визначають жорсткість поверхні і надсилають сигнали в п’яту. На траві вона стає твердішою, на асфальті - м’якшою. Проблема полягає в тому, що система розпізнавання поверхні громіздка. Аби зменшити її габарити потрібен час.
Новітні технології - це звісно ж добре, але забувати про дизайн - категорично заборонено. Вигляд кросівок - перше, на що звертає увагу покупець.
Світовий ринок спортивного взуття - гігантський. Його обсяг сягає 5 мільярдів у рік. Тому якщо модель не подобається, покупець легко обере іншу. Погодьтеся, навіть якщо Ви в 6 ранку вирішили побігати на самоті, вам все одно захочеться мати модний вигляд.