Білорусів примусово пересадять на китайські авто
В Білорусі почали виробляти китайські кросовери. На радощах президент РБ Олександр Лукашенко підписав указ, згідно з яким оновлення автопарку держслужбовців відтепер відбуватиметься виключно за рахунок цих авто.
Минулого тижня з конвеєра заводу СЗАТ "БелДжі" (Республіка Білорусь) зійшов перший серійний легковий автомобіль марки Geely. Першою моделлю, виробленою за повним циклом виробництва, став кросовер Geely Atlas NL3.
Поки що невідомо, чи будуть поставлятись китайські авто, вироблені в Білорусі, на український ринок.
А от білорусам доведеться їздити на вироблених ними ж "китайцях".
Президент Республіки Білорусь Олександр Лукашенко, який брав участь у відкритті виробництва, заявив, що запуск в країні виробництва легкових автомобілів був його мрією.
Наші друзі відгукнулися на моє прохання і допомогли створити цей прекрасний завод. Більш того, ще й прокредитували. Тому перш за все я хочу сьогодні сказати, що моя мрія зробити свій легковий автомобіль здійснилася,
– сказав Президент Білорусі.
Також він додав, що в Білорусі розробляється проект указу, спрямований на стимулювання придбання білорусами вітчизняних легкових автомобілів.
Ще одним інструментом підтримки СП Президент Лукашенко назвав оновлення автопарку державних органів Республіки виключно автомобілями СЗАТ "БелДжі".
"Я вже заборонив по вертикалі всім держслужбовцям купувати імпортні автомобілі. Ми вже кілька десятків закупили цих автомобілів, цитує президента агентство БЕЛТА, і зараз поступово йтиме заміна - від уряду до голови райвиконкому. У нас це вже відбувається, і ми це зробимо", – розповів Олександр Лукашенко.
Глава держави зазначив, що і самі працівники заводу повинні пересідати на вироблену ними машину. Це буде хорошим показником якості автомобіля.
Після закінчення урочистих заходів керівники китайських компаній подарували Олександру Лукашенко електромобіль Geely.
Білорусько-китайський СЗАТ "БелДжі" було створено в 2011 році. Акціонерами "БелДжі" є ВАТ "БелАЗ" (51,49%), Zhejang Jirun Automobile Co., Ltd (33,47%), СЗАТ "Союзавтотехнологіі" (9,01%) і CITIC International Investment Limited (6,03% ), повідомляє "Укравтопром".
Читайте також: Китайці зробили свою версію Porsche Panamera
Перший автомобіль методом крупновузлової збірки на підприємстві було зібрано в лютому 2013 р.
У 2015 році почалося будівництво заводу дрібновузлового складання комплектів автомобіля повного циклу.
Проектна потужність заводу на першому етапі становитиме 60 тис. машин на рік. На майданчиках планується виробництво за повним технологічним циклом кросоверів NL3, NL4 і седана FE3.
У жовтні 2017 року успішно завершено експлуатаційні випробування обладнання заводу з виробництва автомобілів GeelyAtlas NL3.
Прогнозний обсяг виробництва GeelyAtlas NL3 в 2017 році становитиме близько 1,8 тис. одиниць.
Проведення експлуатаційних випробувань по моделі NL4 заплановано на січень 2018 року, по моделі FE3 – на травень 2018-го. Передбачається, що обсяг виробництва в 2018 і 2019 роках становитиме 25 тис. і 35 тис. одиниць відповідно.
В даний час на заводі працює понад 760 осіб.
Нагадаємо, що в топ-10 найпопулярніших електрокарів в основному ввійшли китайські авто.