Ближче до зірок!

29 травня 2013, 12:31
Читать новость на русском

Престиж, пошана та витримка часом. Одна з найвпливовіших кіноподій Європи вже понад 60 років відкриває свІтові нові кіношедеври. Торгова марка "Stella Artois" ((стЕлла артуА)), яка є офіційним партнером Каннського кінофестивалю, знову дарує своїм шанувальникам можливість зануритися в неповторну атмосферу кіномистецтва.

Пабло Фірпо директор з продажів TM "Stella Artois"
Ми відзначаємо перемогу натхнення, з яким створюють кінофільми. Ми віримо в те, що це й зароджує великий і потужний зв'язок між кіномистецтвом та мистецтвом виготовлення Stella Artois.

"Stella Artois" є офіційним партнером Каннського Кінофестивалю вже дванадцять років. Протягом цього часу бренд знайомить глядачів зі світовими шедеврами кінематографа та запрошує їх у мекку кіноподії - "Палац Фестивалів". Виконавець головної ролі фільму "Фрутвейл" з програми "Особоливий погляд" Майкл Би Джордан, більше відомий українцям за серіалом "Доктор Хауз", каже - враження від Канн неймовірне.


Майкл Бі Джердан
актор

Я тут вперше. І через це дуже нервувався, як все пройде, як люди відреагують на наш кіноексперемент. Але на щастя все пройшло добре. Я хотів би подякувати усім, хто створював цей фільм.


Шанувальники легендарного бельгійського пива щороку отримують нагоду не лише першими оцінити нові роботи кіномитців, зустріти акторів на численних каннських вечірках, а й мають унікальну можливість спостерігати за народженням нових кінозірок.