BMW оновлює X5. Основну увагу приділили далеко не дизайну
Чотирьох років цілком достатньо, щоб зістарітися і, грубо кажучи, набриднути. Такі правила в цивілізованому автомобільному світі і їх дотримуються всі без винятку. Навіть BMW.
Тому рівно через 4 роки з моменту появи другого покоління X5 баварці представили його рестайлінгову версію. Причому посвіжів не лише дизайн, а й технічна частина. Але про все по-порядку.
Оновлений X5 отримав інші бампери та оптику і, як результат, став агресивнішим. Вийшло дійсно непогано. Всередині, якщо говорити про дизайн, то змін не побачите. Їх немає зовсім. Зате є нова бортова система iDrive з більшим дисплеєм та ще кілька приємних дрібничок.
Однак, головне у цьому авто, як ви мабуть вже зрозуміли, інше - технічна частина. Зокрема, двигуни. Місце двох старих атмосферників зайняли потужніші і, водночас, економніші бітурбоагрегати. Мова йде про бензинову трилітрову "шістку" та V-подібну "вісімку" 4.4, які тепер розвивають 305 та 407 конячок відповідно. З цими двигунами позашляховик лише трохи не дотягує до динамічних показників спорткара. Так, X5 з V-подібною "вісімкою" розганяється до "сотні" всього за 5,5 с.
Турбодизелі залишились попередніми, але і вони отримали хорошу прибавку в потужності. Серед інших нововведень - восьмишвидкісний "автомат" та переналаштована система повного приводу xDrive.
Зрозуміло, ціну рестайлінгової моделі також "доопрацювали". За базову версію оновленого BMW X5 у Європі попросять 54000 євро. У нас, зрозуміло, більше.