Bosch – це ще й про триатлон: як спорт об’єднує та розвиває компанію

17 вересня 2021, 16:53
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Джерело:

Bosch Україна

Успішні компанії дбають не лише про якісну роботу та результат, а й про здоров’я та дружність усієї команди. Адже настрій, комунікація та активність працівників сприяє розвитку компанії.

Розуміння цих речей стало стартом спортивної історії Bosch, яка розпочалася в 2015 році. Тоді 10 працівників компанії долучилися до пробігу. Згодом біг став своєрідним "заразним" хобі в колективі, адже щоразу до пробігів долучалися все більше працівників, родини та друзі.

Так з кожною спортивною подією бігова команда Bosch збільшувалася. Традиційними стали благодійний "Пробіг під каштанами" та півмарафони організовані Run Ukraine. Уже восени 2019 року команда Bosch Україна налічувала 164 спортсменів.

Цьогоріч компанія вирішила організувати власне змагання з триатлону для працівників. Підготовка розпочалася ще в лютому 2021 року, тоді команда розпочала тренування. Під керівництвом професійних тренерів компанії Capital TRI спортсмени розвивали витривалість, вчилися правильно плавати та виконували щотижневі комплекси тренувань. Адже попереду чекав не просто черговий забіг, а велика ціль – подолання першого спринту: 750 метрів плавання, 20 кілометрів на велосипеді та 5 кілометрів бігу. Усе це без зупинки та відпочинку.

Ціль досягнуто! 10 вересня на території заповідника "Сухолуччя" у Вишгородському районі відбувся перший корпоративний захід з триатлону Bosch за підтримки віцепрезидента української федерації триатлону.

Це класний досвід, і це лише початок. Наступного року ми масштабуємося – буде більше учасників, фанатів та емоцій. Ми раді та пишаємося тим, що можемо дати щось більше нашим співробітникам, крім стандартного соцпакета та гарного офісу. Bosch дає можливість розвиватися не тільки професійно, але й особисто. Спорт виховує сильні особистості та об’єднує компанію, – коментує генеральний директор компанії Bosch в Україні Віталій Бульда.

Нещодавно Bosch Україна розпочала проєкт із соціалізації дітей з особливостями розвитку, які пересуваються на візочку і не можуть самостійно взяти участь у бігових заходах. Задля реалізації проєкту, генеральний директор компанії Віталій Бульда придбав спеціальний спортивний візок, на якому 7-річний хлопчик відтепер бере участь у бігових заходах разом із командою Bosch.

"Біг – це радість, і ми хочемо ділитися нею з іншими", – коментує Бульда.