Бренд Dolce & Gabbana представив чоловічу колекцію весна-літо 2012
Натхнення з інтернету. Дизайнерський дует Доменіко Дольче та Стефано Ґаббана створили нову чоловічу колекцію на базі соціальних мереж.
Саме вони були першими хто транслював свої покази в інтернеті, висвітлюючи реакцію блогерів від колекції на екрані шоу-руму в он-лайн режимі. Цього разу маестро пішли ще далі та доєднали сітку безпосередньо до свого одягу.
Моделі весняно-літньої колекції на 2012 рік включають у себе увесь можливий спектр тканин у вигляді сіток. Розмір дірок у яких різнився від рибальських і москітних до широких, які використовують, наприклад, для футбольних воріт. Основна ідея за словами модних кутюр'є - залучити до фешену історію цього покоління.
На подіумі переважали класичні кольори: чорний, білий, сірий та коричневий. Ідеально пошитий піджак без лацкану чудово доповнила незамислувата звичайна біла сорочка та на кілька сантиметрів закочені знизу брюки. Основним акцентом силуету є взуття на босу ногу.
Сітковий мотив використовується зі всіма тканинами - від шкіри до шовку, і пропонується у костюмах, шортах, чи навіть куртках. Для фінального акорду шоу на подіум вийшли 60 моделей вбрані повністю у біле - сітчасті майки і відповідні їм бермуди. Модне дефіле зірвало шквал оплесків від захопленої публіки.