Бренд H&M пропагує яскравість та однотонність в одязі нового сезону

3 лютого 2011, 23:35

Весняні тенденції від H&M. Знаменитий шведський бренд, який відомий модним одягом за доступною ціною, пропонує свій погляд на теплий сезон що вже не за горами.

За словами провідного дизайнера компанії, трендом стане яскравість та однотонність. Незважаючи на похмурий настрій, весна 2011 потішить насиченими барвами та ретро-стилем, який знову повертається в моду.

"Тенденції навіяні з 60-70-х років. Ви побачите багато сміливих шортів із замші або шкіри жовто-коричневих відтінків. Контрастуватимуть з ними довгі, об'ємні сукні чи костюми елегантних силуетів. Вечірній одяг створений у стилі диско. Тут переважають темно-зелені, гірчичні відтінки. Одяг зберігає однотонність, що додає сексуальності", - каже PR-менеджер H&M Пенсі Толоу.

За словами дизайнерів бренду, популярності набирає рожевий та оранжевий кольори, яких сміливо відтепер можна поєднувати. Це вже встигли продемонструвати голлівудські знаменитості на червоних доріжках різноманітних урочистих подій.

"Багато чого можна почерпнути із церемонії "Золотий глобус". Від Емми Стоун і до Клер Дейнс. Ці кольори відтепер можна міксувати, це стало мабуть найбільшим відкриттям у світі моди цьогоріч", - каже PR-менеджер H&M Пенсі Толоу.

Урізноманітнити однотонні тенденції весни-2011 допоможуть звичайно аксесуари. Ювелірні вироби, пір'я чи біжутерія. До створення нової колекції H&M приєднався культовий взуттєвий лейбл Swedish Hasbeens. Результатом спільної роботи цих брендів стала взуттєва лінія, із різноманітними дерев'яними платформами у стилі 70-х. У колекції надзвичайно багато сандалів, створених із екологічно чистих матеріалів, що також є одною з основних тенденцій сезону.