Британський комітет рекламних стандартів дозволив використовувати оголену королеву в рекламі

27 серпня 2010, 16:36

Джерело:

Лента.Ру

Комітет рекламних стандартів Великобританії (ASA) відхилив скаргу на рекламу, в якій королева Єлизавета II була зображена оголеною.

На думку ASA, образ оголеної королеви прийнятний для політичної сатири, яка містилася в рекламі.

Намальоване зображення Єлизавети II використали в рекламі розпродажу в мережі побутової техніки Bond and Bond, яка була присвячена святкуванню Дня народження королеви. Ця реклама викликала низку скарг, автори яких стверджували, що настільки грубо поводитися з образом королеви — неприйнятно.

Компанія Noel Leeming Group Ltd, яка є автором цієї реклами, не погодилася із звинуваченнями, заявивши, що більшість новозеландців, які бачили цю рекламу, сприйняли її з гумором.