Багато міжнародних брендів порушили обіцянку піти з російського ринку. Серед них Bacardi International, яка виготовляє алкогольну продукцію.

Читайте також Штраф у мільйон: який виробник морозива "влетів" через хитрощі з молоком та брехню споживачам

Bacardi наростила прибуток у Росії в рази

Компанія Bacardi продовжує не лише постачати алкоголь на російський ринок, а й провадити маркетингову та іншу діяльність на території окупантів. Комерційні витрати лише за минулий рік ледь не дійшли до 7 мільярдів рублів.

Також відомо, що Martini буде спонсорувати фестиваль сибірської кухні. Martini Fiero та Grey Goose будуть фірмовими напоями фестивалю.

Та шалених інвестицій у просування на російському ринку та постачань алкоголю окупантам Bacardi було замало, тому вона вирішила розгорнути діяльність на окуповані території. Відомо, що компанія постачає продукцію у Крим, Донецьк і Луганськ.