Як змінився попит в Україні
Один з українських інтернет-майданчиків з продажу проаналізував, що в день "чорної п'ятниці" та напередодні попит на українські товари зріс приблизно на 70% порівняно з минулим тижнем.
Читайте також Підняття прайс-кепів з 1 грудня: як це вплине на український бізнес
Крім того, кількість онлайн-покупців збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.
Загалом за перші дні розпродажу цьогоріч кожен із покупців уже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.
Онлайн-магазин порівняв найпопулярніші покупки "чорної п'ятниці" у 2022 та 2023 році / Інфографіка — Rozetka
Генератор vs електроніка
Торік найдорожчим товаром, який замовили онлайн у "чорну п'ятницю", був дизель-генератор вартістю 682 000 гривень. Цьогоріч найдорожче замовлення на 322 000 гривень складається з декількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15.
Загалом, за даними ритейлера, середня вартість кошика до Чорної п'ятниці у 2023 році збільшилася на 40%.
До того ж, покупці частіше почали користуватися послугами кур'єрської доставки замовлення.