Стало відомо про те, що мережа McDonald's внесе понад 50 змін у рецепти своїх бургерів. Це найбільше оновлення основного меню за останні десятиліття.
Читайте також: McDonald's повідомив про різке зростання прибутку по всьому світу: у чому секрет успіху
Таке рішення компанії зумовлено зростанням конкуренції на ринку бургерів. Особливо з боку висококласних мереж швидкого харчування.
Яка ситуація у мережі McDonald's
У 2022 році продажі компанії у США зросли на 10,3% порівняно з 2,2% у Burger King і 3,9% у Wendy's. Таким чином, прибуток компанії склав – 6,2 мільярда доларів.
Згідно з маркетинговим дослідженням Technom, цього року McDonald's посів 13-е місце серед американських мереж за кількістю клієнтів, які назвали їхні бургери бажаними.
Так, із 49 тисяч споживачів, лише 28% респондентів заявили, що вони хотіли б зʼїсти бургери з McDonald's. Водночас, очолила список мережа White Castle з 72% охочих, а далі Burger King – з 52%.
Акцент на якості
Керівництво вирішило модернізувати деякі з промислових технологій, які дозволяли виробляти тривалий час дешеві, одноманітні бургери.
Ми можемо робити це швидко, оперативно та безпечно, але це не обов'язково буде смачно. Тому ми хочемо включити якість у те, що ми робимо,
– стверджує Кріс Янг, старший директор McDonald's з глобальної стратегії меню.
За даними маркетингових компаній, продажі високоякісних мереж бургерів швидкого обслуговування зростають швидше. Тому, ймовірно, у деяких випадках McDonald's піде на відновлення практик, від яких давно відмовився в гонитві за швидкістю.
Що буде з "Біг Маком"
Нині зміни впроваджуються в США, а саме у рецептурі "Біг Мака":
- дві цільнояловичі котлети готуватимуться меншими партіями для більш рівномірного прожарювання;
- додається спеціальний соус;
- салат, сир і мариновані огірки були переосмислені – стануть більш свіжими і м'якими;
- булочка тепер являтиме собою змащену маслом бріош з додаванням кунжуту.
Після тестування нової версії бургерів в Австралії, McDonald's тепер поширює результати на 13 460 закладів у США, найбільшому ринку мережі. До початку 2024 року McDonald's має на меті охопити всі американські заклади.