Чому Х досі не став конкурентним
Користувачі платформи Х часто зауважують, що вона ще далека від того, аби стати конкурентною та бути основним джерелом доходу для блогерів.
Читайте також Нова нафта: яка сировина шокує світ своєю рекордною ціною
Багато його співрозмовників наголосило на злагодженій системі монетизації контенту на YouTube. Тому мільярдер пообіцяв зробити платформу гідним конкурентом таких сайтів, як YouTube від Google і TikTok. З того часу минуло два роки, а результати залишилися посередніми.
У 2023 році платформа запустила програму розподілу доходів від реклами, як ключову частину своїх зусиль із залучення авторів. Автори та маркетологи, які співпрацюють з Х, досі говорять про відсталість від конкурентів.
Є дві основні скарги:
- незадовільний стан рекламного бізнесу Х, який перешкоджає авторам нормально заробляти;
- непослідовність виплат.