Унаслідок дій загарбників на Харківщині, ще на початку повномасштабного вторгнення з прилавків зникла олія бренду "Стожар". Проте вже невдовзі товар цієї торгової марки знову з'явиться у магазинах, – про це 24 каналу повідомили представники Kernel.

Читайте також Гривневий платіжний шлюз GEO Pay почав співпрацю із Gate․io

Повернення олії бренду на прилавки магазинів

За словами керівниці відділу маркетингу Kernel Ольги Твердохліб, уже цієї осені у продажу з'явиться шеф-олія "Стожар". При цьому, пакування продукту зазнало змін – товар потрапить на прилавки магазинів у новій пляшці.

З початком повномасштабного вторгнення завод з виробництва олії бренду на Харківщині потрапив під окупацію, тому випуск продукції був призупинений. Щоб повернути "Стожар" до магазинів, Kernel довелось інвестувати кошти у відновлення виробництва на заводі у Полтаві.

Обставини, в яких опинилася Україна з лютого цього року, змушують нас змінювати зовнішній вигляд і географію. Але ніщо не може змінити нашу суть. "Стожар" оновив форму, але зберіг свою ідентичність, адже найважливіше – всередині,
– підкреслила бренд-менеджерка Kernel Мар'яна Голота.

До слова, у компанії уточнили, що олія "Стожар" буде представлена у магазинах вже у вересні, й буде доступна в об'ємах 0,85, 3 та 5 літрів. Команда Kernel сподівається, що їхній рестарт стане хорошим знаком для інших бізнесів щодо відновлення роботи в Україні.

Що відомо про компанію Kernel

Найбільший у світі виробник та експортер соняшникової олії. На частку компанії припадає понад 12% світового експорту продукту – Kernel постачає товари до 80 країн. У 2021 році компанія експортувала 11 мільйонів тонн агропродукції з України на світові ринки, а всередині країни є лідером з продажу бутильованої соняшникової олії, зокрема, під брендами "Стожар", "Щедрий дар" та "Чумак".