Бізнес
Бізнес
Live
Переглядів: Час читання:2 хв

Податки для ФОПів у січні: скільки платитимуть підприємці

Податки для ФОПівз 1 січня 2023 - який розмір ЄСВ та єдиного податку

Податки для ФОПів з 1 січня / Колаж 24 каналу

У січні зросли податки для підприємців, адже змінилися показники, до яких вони прив'язні. Детальніше про суми для кожної групи, читайте далі.

 
Adv

Податки для ФОПів у січні

  • Єдиний податок

Єдиний податок для ФОПів 1 групи складає 10% від прожиткового мінімуму, тобто 286,4 гривні (10% від 2 684 гривень).

Актуально Податки в Україні у 2023 році: яким буде розмір акцизу, ЄСВ та хто платитиме за паї

Для 2 групи ЄП складає 20% від мінімальної зарплати, тобто 1 340 гривень (20% від 6 700 гривень). ФОПи 3 групи продовжать сплачувати, як і раніше 5% від суми доходів для неплатників ПДВ, 3% від суми доходів для платників ПДВ, спеціальні 2% для неплатників ПДВ на час дії воєнного стану.

  • Єдиний соціальний внесок (ЄСВ)

Ставка ЄСВ за себе для ФОПів становитиме 4 422 гривні за кожен квартал 2023 року, або 22% від чинної мінімальної зарплати щомісяця.

  • Ліміти річного доходу

Ліміт доходів фізичної особи-підприємця на спрощеній системі оподаткування – це гранична межа заробітку ФОПа, при перевищенні якої його можуть перевести на загальну систему оподаткування. Показник прив'язаний до мінімальної зарплати.

  • Для 1 групи – 1 118 900 гривень або 167 розмірів мінімальної зарплати;
  • 2 групи – 5 587 800 гривень або 834 мінімальні зарплати;
  • 3 групи (однаково для платників та неплатників ПДВ) – 7 818 900 гривень або 1 167 мінімалок.

Повʼязані теми:

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter