Як 7-Eleven став міжнародним брендом

Мільярдер та підприємець Масатоші Іто змінив роздрібну торгівлю в Японії, перетворивши 7-Eleven на міжнародний бренд. Наразі 7-Eleven входить до корпорації Seven & I Holdings, кінцевим власником якої є Іто.

Читайте також Ілон Маск знову найбагатша людина світу

Seven & I Holdings керує понад 83 тисячі магазинами по всьому світу, включаючи магазини 7-Eleven у 19 регіонах і країнах, а також мережу міні-маркетів Speedway у США. Також у 2008 році компанія зайняла перше місце в рейтингу "500 підприємців, які працюють за франшизою".

Як з'явилась мережа 7-Eleven

  • Мережа міні-магазинів була створена у 1927 році, коли кілька компаній з виробництва льоду об’єдналися в Southland Ice Company у Далласі, штат Техас.
  • Щоб відобразити новий розширений графік роботи, у 1946 році магазини були перейменовані на 7-Eleven: відкриті з 7 ранку до 23 вечора.

Озираючись на успіх 7-Eleven, Іто сказав в інтерв’ю 1988 року: "Мене часто запитують, чи я досяг успіху завдяки наполегливій роботі чи тому, що мені просто пощастило. Відповідь полягає в тому, і в іншому".

Хто такий Масатоші Іто

Масатоші Іто – післявоєнний підприємець, який зумів побудувати мережу магазинів, що продають все від йогурту до готових страв та ліків. За даними державного мовника NHK, Іто почав свою діяльність у 1958 році, коли став президентом невеликого магазину одягу в Токіо, яким керувала його родина.

Пізніше він почав продавати їжу та інші товари першої необхідності, тож перейменував компанію в Ito Yokado, почавши вести бізнес подібно до американського супермаркету. Згодом японський підприємець уклав угоду з власником 7-Eleven, Southland Corporation, й відкрив перший в Японії 7-Eleven у 1974 році.