Як змінилися продажі у різних регіонах
Таке скорочення доходів Danone пояснює кількома факторами: виходом із російського ринку, продажем брендів Horizon Organic і Wallaby у США, а також нестабільністю валютних курсів. Про це ідеться у звіті французької компанії, інформує 24 Канал.
Дивіться також 27 мільярдів гривень виторгу: один з найбільших ритейлерів України збільшив дохід
Попри загальне зниження виручки, компанія наростила продажі в Європі (+2%), Китаї та Північній Азії (+5,7%), а також у Латинській Америці (+8,4%). Водночас спад спостерігався у Північній Америці (-4,5%) та інших країнах (-10,9%).2
Основні напрямки бізнесу
Щодо основних напрямків бізнесу, виробництво молочних та рослинних продуктів скоротилося на 6%, тоді як сегменти спеціалізованого харчування та води зросли на 5,1% та 3,8% відповідно.
Прогнози та подальші плани
Danone очікує збільшення продажів на 3-5% у 2025 році, а також пропонує підняти дивіденди до 2,15 євро на акцію (+2,4% до попереднього року). Капіталізація компанії з початку року зросла на 6,8%, досягнувши 44,72 мільярда євро.
Довідково. Danone – провідний світовий виробник молочних і харчових продуктів, який працює в більш ніж 140 країнах світу. Компанія зарекомендувала себе як одна з трьох провідних виробників молочної продукції в Росії.