Продуктові мережі "у грі"
Найбільші продуктові супермаркети України приєднаються до програми "Національний кешбек". Зокрема, готовність долучитися до підтримки українського виробника висловили "АТБ-маркет", "Сільпо", Novus, Varus і "Auchan Україна".
Цікаво З вересня – нові податки: які ФОПи можуть відчути зміни найпершими
Як розповіла виконавча директорка Ukrainian Food Retail Alliance Наталія Петрівська, ці бізнеси точно приєднаються до бета-тестування.
Ритейлери вважають, що окрім підтримки українських товарів, програма допоможе виділити прозорих гравців ринку роздрібної торгівлі, адже для нарахування кешбеку продавець повинен видати покупцю фіскальний чек,
– сказала вона.
Розвивати бізнес легше, якщо під рукою власне авто, що відповідає вашому стилю життя. Так, бестселер Škoda Octavia – це баланс комфорту та функціональності. Нічого зайвого, тільки найкращі рішення, щоб полегшити щоденну бізнес-рутину. Матричні фари, бездротове підключення телефону, Front Assist та Cruise Control, тризонне кондиціювання та вибір режиму руху – це далеко не повний список “фішок”, які дозволять насолоджуватися кожною поїздкою.
Чи встигнуть мережі одразу приєднатися до програми
Вже зараз тривають останні консультації з Міністерством економіки, а також внутрішні технічні узгодження в самих торговельних мережах. Кожна мережа, яка погодилася взяти участь у програмі "Національний кешбек", повинна повідомити покупцям про старт програми самостійно.