Серед компаній, які змінили своє рішення щодо виходу з російського ринку, є Avon Products, Air Liquide і Reckitt. Для прикладу, восени 2022 року компанія Air Liquide навіть підписала меморандум про продаж свого бізнесу у Росії команді локальних управлінців, але його не схвалив уряд.

Варте уваги Китай виділив понад 47 мільярдів доларів на галузь, від якої залежить увесь світ

Західні бізнеси обирають Росію

Загалом до ключових причин, які посилюють намір продовжувати роботу на російському ринку, відносять такі:

  • Бюрократичні проблеми;
  • Відновлення споживчої активності, що призводить до збільшення прибутків.

Тоді як деякі компанії більше не хочуть покидати російський ринок. Для прикладу, компанія Avon почала процес продажу свого бізнесу, але після отримання пропозиції від покупців просто їх не прийняла.

Британська фірма Reckitt, яка у квітні 2022 року оголосила про початок процесу передачі права на свій російський бізнес, теж змінила курс. Це сталося з приходом нового виконавчого директора компанії. Цей пост зайняв Кріс Ліхт, який і зупинив вище згаданий процес.

Тривожні заяви відомих компаній та інвесторів

Загалом серед понад 2000 компаній, які вирішили продовжувати бізнес на ринку Росії, є групи Mondelez, Unilever, Nestlé та Philip Morris. Деякі з них почали більш відкрито говорити про свої плани.

Інвестор і член правління Unilever Нельсон Пельц повідомив, що тиснув на корпорацію, яка вивчала варіанти продажу бізнесу у Росії, аби вона покидала цей ринок. Згідно з його словами, якщо Unilever піде, то "вони заберуть наші бренди собі". Він додав, що не вважає це хорошою угодою, підмітивши, що ринок уже покинули їхні конкуренти: P&G і Colgate-Palmolive.