Чому Росія купує старі літаки
Літаки віком 21-22 роки вартістю від 1,4 до 1,9 мільярда рублів кожен будуть використані для підтримки технічного стану авіапарку, повідомляє 24 Канал з посиланням на російські ЗМІ.
Читайте також Британія викрила схему відмивання грошей та обходу санкцій: серед учасників російські шпигуни
Оскільки права на експлуатацію цих літаків належать компанії "Атран", що входить до "Волги-Дніпро", "Аерофлот" має намір укласти угоду про передачу прав на лізинг із власником, ірландською AerCap.
Компанія також планує вирішити питання страхового врегулювання.
Що буде з літаками
"Аерофлот" планує передати придбані літаки своїй дочірній компанії, лоукостеру "Победа". Однак, за даними ЗМІ, переобладнати вантажні Boeing 737-800BCF у пасажирські в умовах санкцій буде надто складно та фінансово невигідно.
Зауважте! Ймовірно, компанія зосередиться на розбиранні цих літаків, використовуючи двигуни, стійки шасі, авіоніку та інші запчастини для обслуговування своїх повітряних суден.


