Будівництво та ремонт АЗС недешеві
Будівництво повноцінного автозаправного комплексу у форматі мережі UPG вартує приблизно 5 мільйонів доларів. Про це в інтерв'ю LIGA.net розповів засновник і співвласник компанії Володимир Петренко, передає 24 Канал.
Дивіться також Обсяги продажу пального на АЗС падають, а його вартість росте
За його словами, мережа також розглядає можливість купівлі застарілих АЗС для подальшої реконструкції, однак навіть базовий ремонт потребує серйозних вкладень.
Косметичне оновлення стели та будівлі – це вже 300–350 тисяч доларів. А якщо доводиться міняти резервуари, труби, пожежні системи та колонки, то витрати стрімко зростають,
– каже Петренко.
Наприклад, лише одна нова колонка коштує 20 тисяч доларів, без урахування додаткового оснащення.
Водночас звести компактну, сучасну заправку "з нуля" в Україні у 2025 році можна за 1,3–1,4 мільйона доларів, додає підприємець.
Робота, зустрічі, поїздки на природу – відтепер не треба обирати між представницькою зовнішністю та потужністю, адже зі Škoda Superb ви обираєте все це плюс найважливіше – комфорт та безпеку для кожного члена вашої родини. Цей флагманський кросовер поєднав найсучасніші системи допомоги водію, високу потужність та ретельно продуманий інтер'єр. Модель оснащена LED-фарами, системою Side Assist та повним приводом, аби без перешкод прокладати собі та близьким дорогу туди, де на вас чекають нові відкриття.
Контекст
Заяви прозвучали на тлі новин про великі злиття на ринку АЗС. У квітні Антимонопольний комітет дозволив компанії "Окко-Драйв", що входить до холдингу ОККО, орендувати 38 автозаправок мережі KLO. Крім того, АМКУ відкрив справу щодо концентрації активів ще 19 АЗС у межах Києва.