Повернення західних брендів у Росію
Про це заявив голова Фонду національного добробуту країни-агресора Кирило Дмитрієв після зустрічей із представниками США, повідомляє 24 Канал з посиланням на Reuters.
До теми Західні бренди можуть повернутись в Росію: Кремль натякає на відкриті двері
За словами Дмитрієва, повернення бізнесу буде складним. Мовляв, "багато ніш вже зайняті". Водночас російська сторона очікує, що частина компаній, які залишили країну після початку війни в Україні у 2022 році, можуть повернутися до роботи на російському ринку.
Довідково. Після запровадження санкцій Росія переорієнтувала свою економіку, а місцеві виробники замістили продукцію західних брендів. Компанії, такі як McDonald's і Caterpillar, зазнали значних збитків, продаючи свої активи за заниженими цінами.
Чи реальне повернення
Дмитрієв провів переговори з держсекретарем США Марко Рубіо, радником з національної безпеки Майком Уолтцом і спецпредставником на Близькому Сході Стівом Віткоффом.
Ці зустрічі не були частиною офіційних переговорів Рубіо з міністром закордонних справ Росії Сергієм Лавровим.
За оцінками, які представив Дмитрієв, американські IT- та медіакомпанії втратили через вихід із Росії 123 мільярда доларів, споживчий сектор і охорона здоров’я – 94 мільярда доларів, а фінансовий сектор – 71 мільярд доларів.
Поки що офіційних підтверджень можливого повернення американських компаній до Росії немає.