Як зросла вартість бренду
Вартість бренду фармацевтичної компанії Novo Nordisk за рік зросла на 59%, завдяки чому бренд наздоганяє Lego.
Читайте також NovaPay готується до запуску програми кредитувань: кому вона буде доступна
За звітом Brand Finance за 2024 рік, якщо ці темпи зростання збережуться, Novo Nordisk може обійти Lego вже наступного року.
Проте, тоді як вартість бренду Lego зросла за останній рік на 3% до приблизно 8 мільярдів доларів, вартість бренду Novo Nordisk підскочила на 59% і досягла 5,1 мільярда доларів.
"Якщо Novo Nordisk добре керуватиме своїм брендом і успішно задовольнятиме попит на свою продукцію, вона зможе перевершити Lego у рейтингу 2025 року,"
– зазначив голова Brand Finance Девід Хей.
Які данські бренди серед лідерів
Логістична компанія Maersk, попри зниження вартості бренду на 37%, залишається в трійці найдорожчих данських брендів.
У 2023 році Novo Nordisk стала найдорожчою компанією Європи, випередивши LVMH, завдяки високим продажам препаратів Ozempic та Wegovy.
У січні 2024 року ринкова вартість Novo вперше перевищила 500 мільярдів доларів, досягнувши цього рубежу в Європі лише після LVMH. На початку лютого 2024 року Novo Nordisk оголосила про купівлю трьох промислових майданчиків американської Catalent за 11 мільярдів доларів.