У 2019 році Jiji поглинув африканський бізнес OLX у Кенії, Гані, Уганді та Танзанії. Як це вдалося, 24 каналу розповів співзасновник проєкту та його CEO Антон Волянський в ексклюзивному інтерв'ю.
Зверніть увагу Папери геть: навіщо бізнесу електронний документообіг
У Нігерії, звідти Jiji зайшов на африканський ринок, вже існували аналогічні класифайди. Проте їхнє керівництво нічого не робило для покращення ринку, стверджує Волянський.
Наприклад, OLX просто "викотив" копію свого продукту, який використовували у Латинській Америці. До цього додали support-відділ та почали "наливати" маркетинг через різні канали, щоб прорекламувати проєкт
Проблемою OLX були величезні витрати на маркетинг – десятки мільйонів доларів. Але при цьому неврахування особливостей регіону. На форумах люди розповідали про обмани, на платформі був високий рівень шахрайства.
І це стало для нас можливістю. Ми побудували свій антискам, який краще відсіває шахраїв,
– згадує Волянський.
Наразі Jiji займає 10 – 20% ринку Нігерії. Проте співзасновник наголошує, що ще велика частка ринку знаходиться в офлайні. І їхня мета – перевести ринок в онлайн.