Штраф за порушення правил реклами азартних ігор
Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей повідомила про те, що покарала бізнес за порушення вимог законодавства про рекламу азартних ігор. Такі дії регулятор застосував вперше, відколи отримав відповідні повноваження.
Цікаво Все вирішує управління: найкращі практики для ефективного менеджменту
Як повідомили у КРАІЛ, одна з компаній розповсюджувала рекламу азартних ігор, хоча не мала ліцензії на те, щоб займатися цим видом діяльності. Це пряме порушення закону "Про рекламу", якого бізнес повинен неухильно дотримуватися.
Назву компанії у КРАІЛ поки що не повідомляють. Однак відомо, що розмір накладеного покарання склав 2,13 мільйона гривень.
Реклама у Telegram
Раніше повідомлялося, що Telegram запустить спеціальну рекламну платформу. Її головне завдання – дати можливість для заробітку власникам Telegram-каналів.
Лише станом на зараз місячний трафік складає близько 1 трильйона переглядів. Натомість монетизується лише 10% контенту. Для швидкого проведення платежів та виведення грошей використають блокчейн TON. Контент-мейкери зможуть перетворювати Toncoin у готівку, або ж витрачати їх на просування своїх каналів.