Чистий прибуток соцмережі для ділового спілкування зріс у 4,5 рази

7 травня 2013, 15:52
Читать новость на русском

У I кварталі 2013 року чистий прибуток соціальної мережі для ділового спілкування LinkedIn склав 22,6 мільйонів доларів - це у 4,5 рази більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

У розрахунку на одну акцію прибуток LinkedIn зросла у 5 разів до 0,2 долара.

Виручка соцмережі за звітний період збільшилася на 72% - до 324,7 мільйонів доларів.

Варто відзначити, що показник перевищив власні прогнози LinkedIn і прогнози експертів, опитаних агентством Bloomberg, які в середньому чекали виручки на рівні 318,2 мільйонів доларів.

"Перший квартал виявився успішним для LinkedIn, оскільки залученість користувачів і фінансові результати досягли рекордного рівня", - повідомив гендиректор компанії Джефф Вейнер.

Аудиторія LinkedIn перевищила позначку в 225 мільйонів користувачів.

У II кварталі 2013 року компанія очікує виручки в обсязі 342-347 мільйонів доларів, а за підсумками всього року - порядку 1,43-1,46 мільярдів доларів.

Виручка від реклами збільшилася на 56% і склала близько 23% загального обороту, а частка продажів преміум-акаунтів збереглася на рівні 20% виручки за квартал.