Чотири літри на "сотню". Невже це BMW?

9 квітня 2010, 15:40

І невже мова йде про повноцінний сімейний седан, а не про кишеньковий хетчбек з крихітним двигуном?

Саме так. BMW 320d Efficient Dynamics споживає трохи більше 4 л дизелю на 100 км. Як запевняють баварці, це найекономніша "трійка" за всю історію моделі.

Ззовні автомобіль нічим не відрізняється від інших представників 3-ої серії. Все та ж вдала суміш агресивності й харизми.

Під капотом - оптимізований дволітровий турбодизель. Тепер він розвиває 184 к.с. і витрачає менше пального. Щоб досягти надзвичайної економічності, седан обладнали системою регенерації енергії при гальмуванні, функцією "старт-стоп" та індикатором оптимального моменту перемикання передач.

А ще автомобіль взули у надлегкі колісні диски і шини Michelin з низьким опором коченню.

Економити пальне допомагає і шестиступінчата "механіка" з розтягнутими передачами. У результаті версія 320d Efficient Dynamics споживає майже на півтора літра менше, аніж звичайна дволітрова дизельна "трійка". Втім, з огляду на динаміку про це і не скажеш: "сотня" за 8,2 с., максимальна швидкість - 225 км/год.

Хоча, щоб домогтись таких швидкісних результатів, потрібно витиснути з авто всі соки. А в такому режимі про економію доведеться забути.

Цей же двигун ставитимуть на оновлені купе і кабріолет третьої серії, які з'являться вже незабаром. До слова, седан у теперішньому вигляді доживає останні дні - вже восени з'явиться рестайлінгова версія. Вона матиме трохи видозмінений дизайн, різноманітнішу кольорову гаму, доопрацьовані двигуни та більш функціональний інтерфейс бортової системи ConnectedDrive.

У Західній Європі найпопулярніші "трійки" саме дизельні. На версії з літерою d припадає більше половини продажів. Ще одна модифікація лише збільшить цей показник.

Щоправда версія Efficient Dynamics доступна лише у німецьких, іспанських, італійських та французьких дилерів. Ціна на цю модифікацію починається від €31000.

Виявляється, надекономні дизельні BMW потрібні далеко не всюди.