CT 200h - перший хетчбек Lexus, ще й гібрид

22 лютого 2011, 10:15

У сегменті компактних автомобілів преміум-класу стає тісніше. Донедавна бал тут правили BMW 1-ої серії та Audi A3, але тепер компанію іменитих німців поповнив Lexus CT 200h.

Японська марка відома перш за все своїми седанами та кросоверами, тож вихід а ринок преміум-хетчбеків - вже мегаподія. Хоча таке рішення цілком логічне - без компактної моделі у Європі складно. Окрім цього, новинку оснастили гібридним силовим агрегатом, що дає їй вагому перевагу над конкурентами.

Як приймуть хетчбек Lexus у Старому Світі - покаже час, а от в Україні він масовим навряд чи стане. Хоча б через завищену ціну. Але про неї трохи згодом.
А зараз спробуємо розібратися, що японці можуть протиставити німцям. CT 200h отримав традиційну для марки нейтральну зовнішність. Інтер'єр - продовження того ж стилю. Строгі відтінки, чудова ергономіка, нашпигована електронікою передня панель. Все зроблено так, аби водію було зручно. Загалом, всередині маленький Lexus добряче нагадує своїх "старших братів".

Розрахований хетчбек на п'ятьох і, маємо сказати, місця у салоні достатньо для всіх. А от багажник - чи не найскромніший у класі: 345 літрів зі складеними і 700 з розкладеними сидіннями.

Рухає автомобілем та ж гібридна установка, якою обладнують новий Prius. Складається вона з 1.8-літрового бензинового двигуна та електромотора. Останній живиться від нікель-металогідридних батарей.

Загальна потужність автомобіля - 136 сил. Як не крути, цього замало для серйозної конкуренції з Audi і BMW, особливо у дорожчих комплектаціях. Однак фішка лексусівського хетчбека в іншому. CT 200h в економному режимі споживає приблизно 4 літри пального на "сотню" і випльовує 89 грамів вуглекислого газу на кілометр.

Щоправда, аби досягти такого результату, доведеться перестроїтися в праву смугу і взагалі забути про активну їзду. Хоча навіть в динамічному режимі авто розганяється до "сотні за 10,3 секунд - явно не вершина мрій.

Отож, ціна. Залежно від комплектації за компактний Lexus проситимуть від $37 000 до $50 000... Що пропонують конкуренти? І BMW, і Audi в базі коштують на 7-8 тисяч дешевше, оснащені не гірше та мають широкий вибір двигунів.