Даріо Раш: Родичі найперше думають не про себе, а про спільні інтереси
Іноді навіть фахівцям важко визначитись, які візерунки матимуть успіх.
В таких випадках відповідальність на себе беруть директори фірми.
“Ролі у компанії чітко розділені. Даріо Раш відповідає за продажі. Його кузен Фредерік - фахівець з дизайну. Створення шпалер пов’язано з індустрією моди. Тут потрібно дотримуватися сучасних напрямків”, - каже керівник компанії Фредерік Раш.
Метр шпалер Раш коштує понад 100 євро. Та для росіян, які люблять все екстравагантне, це не проблема.
“У західній Європі практично усі купують шпалери. Це хороша річ, яку можна знайти у багатьох домівках. У східній Європі шпалери купує заможний та середній клас. Їм там надають більшого значення”, - каже керівник компанії Даріо Раш.
У розширення виробництва родина Раш інвестувала 9 мільйонів євро. Ці шпалери теж призначені для Росії, яка є найприбутковішим іноземним ринком компанії.
Раш виготовляє 30 мільйонів рулонів шпалер щороку. Цю шпалерну фабрику, заснували в далекому 1905 році, однак під час пожежі вона вигоріла вщент. З часом родина відбудувала її.
Зараз виробництвом шпалер займається вже п’яте покоління родини Раш. Керівництво сімейного справою передають по чоловічій лінії уже більше століття. Існують чіткі правила, коли старше покоління дає дорогу молодшому.
“Наші партнери, чи радше директори, зобов’язані подавати у відставку, коли їм виповниться 65 років. Тож зазвичай у нас немає спроб втримати владу”, - каже керівник компанії Фредерік Раш.
А як ладнають між собою нинішні керівники компанії? Чоловіки кажуть, їхні стосунки - це неначе шлюб. Щоправда, у ньому й мови не можу бути про розлучення. В такій внутрішній політиці є свої переваги.
“Сім’я ще кілька років зможе нормально жити, навіть якщо зменшаться прибутки. У нас є заощадження, які гарантують, що наш бізнес виживе у скрутну годину. Родичі як правило найперше думають не про себе і свої проблеми, а про спільні інтереси”, - каже керівник компанії Даріо Раш.
Нині найважливіше завдання Раш - впоратися з наслідками економічної кризи. Фірма уже пережила дві світові війни, так що є всі підстави сподіватися на успіх і цього разу.