Поєднання стилю і практичності: як бренд American Tourister допомагає мандрівникам виражати себе
Подорожі у сучасному світі стали можливістю залишити буденну рутину, відпочити та розширити кругозір. Крім того, це чудова нагода виразити себе і відчути по-справжньому вільними.
Немає різниці, запланованою чи спонтанною є поїздка, завжди слід мати під рукою якісні дорожні аксесуари, інформує 24 Канал. Адже саме вони дозволяють комфортно подорожувати, а також демонструвати свій стиль та індивідуальність. Як саме – розповідаємо у матеріалі.
Читайте також Найкращий день: коли варто бронювати авіаквитки, щоб заощадити
Відчуття свободи й комфорту: як вибір дорожніх аксесуарів вирішує успішність подорожі
Подорожі – це час, коли кожна людина виходить за межі звичних обмежень та дізнається більше про світ. У цей момент стає зрозуміло, що можливості, які дає нам життя, – необмежені, а мрії – досяжні.
Щоб якомога краще насолодитися процесом та зануритися в атмосферу пригод, варто завчасно потурбуватися про свій комфорт. Саме тому, вибір дорожніх аксесуарів здатен окреслити настрій будь-якої мандрівки.
Незмінний лідер на ринку – American Tourister – допомагає людям виражати власний стиль через вибір трендових дорожніх аксесуарів вже 90 років. Продукція бренду – це дорожні сумки, валізи та рюкзаки, які поєднують сміливий, драйвовий, молодіжний стиль з яскравими кольорами та сучасними потребами.
Виразити стиль та підкреслити індивідуальність легко з валізами Soundbox
Як не крути, перше враження про людину завжди впливає на те, як ми її сприймаємо надалі. Щобільше, дорожні аксесуари можуть багато розповісти про своїх власників.
Валізи вже давно перестали слугувати лише “контейнером” для транспортування речей. Вони є ретрансляторами смаку, характеру та вподобань людини.
Сучасні виробники розуміють, наскільки важливо, щоб дорожні аксесуари відповідали потребам, пасували до образу та особистого стилю клієнта. Тому American Tourister пропонує безліч можливостей для самовираження, де ціна товару відповідає його якості.
Різноманітні дизайни, сучасні мотиви, яскраві кольори – усе, щоб підкреслити унікальність та самовираження людини. Не дивно, що клієнти з різних куточків світу обирають саме цей бренд. Зокрема “всенародним улюбленцем” стала колекція Soundbox, яку розробляли найкращі дизайнери American Tourister.
Валізи Soundbox доступні в багатьох кольорах, щоб кожен знайшов те, що припаде до смаку та підкреслить будь-який тревел-образ, унікальність та характер кожного мандрівника. Від класичного чорного, щоб підкреслити елегантність та стриманість образу, до ніжного пурпурового, або яскравого і виразного – червоного. Загалом є до 10 кольорів на вибір.
American Tourister регулярно вдосконалює сучасні моделі для подорожей та створює актуальні дизайни для підкреслення своєї індивідуальності. А багаторічний досвід роботи та експертність у ніші дозволяють стабільно залишатися у тренді. Спеціально для тих читачів, які завжди прагнуть виглядати стильно і виразно, на честь 90-річчя бренд пропонує знижку -15% на всю легендарну колекцію Soundbox. Акція триватиме до 26 жовтня.
Надійність і зручність – ключові критерії при виборі дорожніх аксесуарів
Навіть найприємнішу мандрівку може зіпсувати неякісна валіза чи дорожня сумка. Тому надійність та зручність при виборі дорожнього аксесуара – безсумнівний пріоритет.
Безпека особистих речей та впевненість у тому, що вони не випадуть, не намокнуть та не пошкодяться, дозволяє відпустити зайві клопоти й зосередитися на тому, що важливо. До слова, це стосується не лише подорожей.
Комфорт, зручність та якість цінуються завжди. Рюкзаки для ноутбуків, щоб безпечно переносити техніку, дорожні сумки для необхідних речей, щоб нічого не пошкодити при переїзді – щодня люди використовують різноманітні дорожні аксесуари й важливо, щоб вони були міцними.
Відтак, бренд American Tourister, дослухаючись до актуальних потреб клієнтів, створив колекцію Urban Track. Це сучасні, зручні, функціональні дорожні сумки та рюкзаки, які підійдуть як для далеких подорожей, так і для щоденного вжитку.
Варто також зауважити, що товари American Tourister містять багато компактних кишень та є водонепроникними, тому якісно захищають цінні особисті речі. Крім того, перевагами бренду є зручні ручки, колеса та ремені для носіння, які дозволяють легко переміщати багаж навіть у русі.
Бренд АТ вже 90 років є вибором споживачів
American Tourister – провідний світовий бренд багажу. Свою історію компанія почала ще у 1933 році, коли її засновник Сол Коффлер витратив свої заощадження, щоб утілити мрію – створити міцні, якісні валізи, що будуть доступні кожному.
З роками компанія ставала все успішнішою, а багаж бренду мав великий попит серед споживачів. У 1950-ті роки компанія експериментувала з передовими методами розробки, щоб створити багатофункціональний багаж з впізнаваним дизайном, який буде достатньо міцним для несприятливих умов.
Згодом, у 1993 році, Samsonite купує American Tourister. Відтак, дві найуспішніші компанії зі створення багажу об’єднуються і виводять свої товари на новий, досі небачений рівень.
Які цікаві факти про АТ варто знати:
- компанія пройшла шлях від невеличкого магазину у Род-Айленді, США до провідного бренду, що працює у понад 120 країнах;
- у 2014 році компанія починає співпрацювати з Disney та створювати валізи, надихаючись популярними персонажами мультфільмів та героями MARVEL;
- у 2018 році амбасадором бренду стає всесвітньо відомий футболіст Кріштіану Роналду, який бере участь у медійній кампанії American Tourister;
- задля збереження екології бренд у 2020 році зосереджує зусилля на створенні багажу, виготовленого з перероблених PET-пляшок;
- цьогоріч бренду виповнилося 90 років. American Tourister продовжує виготовляти якісні, стильні та зручні дорожні аксесуари, які стали популярними по всьому світу, як і бажав того Сол Коффлер.
Правильно обраний дорожній аксесуар додає впевненості, допомагає організовувати багаж та зберегти його цілим. Валізи, дорожні сумки та рюкзаки American Tourister допомагають покупцям виражати свої уподобання, характер та стиль. Вони гармонійно поєднують практичність та функціональність, роблячи кожну подорож незабутньою.