Деякі готелі вирішили відмовитися від системи "all inclusive"

29 травня 2011, 11:50
Читать новость на русском

Турист, який звик до системи "all inclusive" на турецьких курортах, цього сезону може зіткнутися з тим, що обраний готель не запропонує йому бажаної системи обслуговування.

“Майже 4 мільйони доларів готове витратити Міністерство туризму та культури Туреччини у поточному році на популяризацію своїх курортів серед українців. А це на 20% більше, аніж минулого року. Щоправда пропорційного зростання кількості відвідувачів може не відбутися - через чутки, що Туреччина планує відмінити популярну систему обслуговування “all inclusive”, - каже журналіст Вікторія Лісецька.

Першим - ще на початку травня - відмовився від системи "все включено" готель “Ріксос” на турецькому курорті Бодрум. Менеджмент пояснює - це крок назустріч вибагливим туристам.

“Готель працюючи по системі напівпансіону робить відпочинок більш високоякісним, більш елітний відпочинок. І екстра-послуги, які мають в готелі на даний час - ми говоримо про Бодрум – ціни на них дуже лояльні, це було продумано такими чином, щоб люди не боялися витрачати гроші всередині готелю”, - каже менеджер готелю "Rixos" Людмила Сідорова.

“Мушу визнати, що відмінити “all inclusive” не так то і просто. Тому українці можуть бути спокійними - “all inclusive” залишається у Туреччині”, - каже генеральний менеджер готелю Side Prenses Мустафа Кадіоглу.

“Як на мене відміна “all inclusive” - непогана ідея. Адже саме обслуговування за системою все включено прикріплює туристів за готелем - і вони увесь свій дорогоцінний час проводять в очікуванні чергового харчування”, - каже директор з продажів готелю Vogue Ясмін Фуентес.

Самі ж туристи відмовлятися від відпочинку "all inclusive" не хочуть. І харчування тут не останній аргумент.

“Це дуже зручно, тому що ти ні про що не думаєш, і не думаєш про харчування, багато речей відходять на задній план”, - каже приїхала з Архангельська Наталія.

Туроператори запевняють - “all inclusive”, можливо в оновленому вигляді, залишиться на Середземноморському узбережжі Туреччини.

“Ми розуміємо, що Анталія як сімейний та молодіжний курорт не може залишити своїх туристів без “all inclusive”. Думаю, що турецькі готелі просто будуть пропонувати своїм клієнтам ширшу лінію обслуговування. І це не мою думку збільшить притік туристів до Туреччини”, - каже президент "Anex Tour" Нешет Кочкар.

Варто зазначити, що система all Inclusive з"явилася саме в Анталії 10 років тому. З тих пір кількість туристів, які їдуть до Туреччини, щороку зростає.