Дирндлі Tostmann - майбутнє за якісними та дорогими костюмами
Це дім моди Лоден-Фрей. Тут з-поміж іншого товару продають традиційні костюми дирндль. Їх носять жінки німецькомовних альпійських регіонів.
Попит на дирндлі зростає в кілька разів перед традиційним пивним святом "Октоберфест".
"Наші щорічні прибутки значно зростають. Так триває уже кілька років. Ми навіть трохи хвилюємося. Ми постійно собі говоримо, що однієї миті попит на дирндлі зменшиться", - каже Габі Гаммершік з дому моди Loden-Frey.
Але наразі такі страхи не справджуються. З часом дирндль втратив образ старомодного сільського плаття. Тепер за таке вбрання жінки платять по дві тисячі євро.
"Ручна вишивка коштує чималих грошей. На цьому дирндлі всі троянди вишиті вручну. Цей корсет теж ручної роботи. Люди, які цікавляться такими речами, справді люблять виточену роботу і готові платити за неї", - каже Габі Гаммершік з дому моди Loden-Frey.
Партія дорогих корсетів кілька днів тому прибула з Австрії. Один з найбільших виробників дирндлів знаходиться поблизу Зальцбурга. Анна Тостманн працює тут менеджером. Вона переконана - майбутнє за якісними та дорогими дирндлями. І схоже така стратегія працює - обіг коштів компанії зріс на 30 відсотків.
"Це дійсно особливі тканини. Їх тчуть в Австрії. На бажання клієнта ми можемо замовити незвичні поєднання кольорів. Це щось неповторне", - каже Анна Тостманн з компанії Tostmann Trachten.
Заснував компанію дідусь Анни Йохан Тостманн. Він перетворив хобі своєї дружини шити дирндлі у сімейну справу. І навіть нині ці плаття в основному виготовляють вручну.
Ціни на дирндлі Tostmann стартують із семисот євро. Ця компанія одна з небагатьох, яка не перемістила своє виробництво у Східну Європу.
"Питання у якості. Багато виробників нині шкодують, що перемістили виробництво закордон. Чимало з них у приватних розмовах зізнаються, що якщо б могли повернути час назад, то не зробили б цього", - каже Анна Тостманн з компанії Tostmann Trachten.
Щороку компанія Tostmann виготовляє від трьох до чотирьох тисяч дирндлів. Втім, фірмі доводиться постійно підлаштовуватися під потреби клієнтів. Найближче майбутнє Tostmann, найімовірніше буде безхмарним, адже все більше молодих панянок з міст починають носити дирндлі.