Дизайнер взуття Стюарт Вайцман привертає увагу антитенденціями
"Мільйонні" підбори залишаються в ціні. Незважаючи на тенденції у моді до створення доступних і дешевших колекцій, Стюарт Вайцман залишається вірним собі.
Знаменитий дизайнер взуття ставить на перше місце мистецтво, а не бізнес і шукає свій спосіб привернути увагу.
"Наша продукція ніколи не стоїть на першому місці, адже на червоних доріжках сукні переважно закривають взуття. Однак у 2002 році ми врешті додумалися, як змусити пресу ставити нам питання. Черевички, вартістю у мільйон, були чудовою ідеєю на той момент", - каже дизайнер взуття Стюарт Вайцман.
Бренд, відомий створенням найдорожчих черевичок у світі - мова йде про пару, інкрустовану діамантами, вартістю в 1 мільйон доларів - пропонує новинку. На фоні глобальної економічної кризи альтернативним варіантом "мільйонних підборів" стала пара, прикрашена кристалами Swarovski. Ціна моделі за рахунок відсутності коштовностей опустилася до $600.
Серед знаменитостей, які давно облюбували це дизайнерське взуття - Бейонсе, Дженніфер Лопес, Ріанна та Анджеліна Джолі. Стюарт Вайцман вважає, що його бренд приносить щастя.
"Сезон нагородження у розпалі, і це надзвичайно захопливо. Мені доводиться створювати дуже особливі моделі, я люблю цей тиск і випробування. Робота вдячна, наприклад, цього тижня Октавія Спенсер у моєму взутті перемогла на церемонії Гільдії кіноакторів США, сподіваюся, цей успіх спіткає її й на “Оскарі”", - сказав Вайцман.
Вишукані творіння дизайнера коливаються від $150 до $500 доларів. Зазначимо, лицем весняно-літньої колекції бренду стала супермодель Наталія Водянова.