Disney відмовився від реклами фаст-фудів
5 червня 2012,
15:46
Читать новость на русском
Компанія Walt Disney — власник телемовлення мережі ABC — відмовиться від реклами фаст-фуда під час дитячих передач на телебаченні, а також на всіх своїх сайтах дитячої тематики.
Глава Walt Disney Боб Айгер і перша леді США Мішель Обама мають оголосити про це сьогодні у Вашингтоні.
Причиною введення заборони на подібну рекламу став високий рівень ожиріння США: на нього страждає близько однієї третини дітей і підлітків. Згідно з дослідженнями Інституту медицини за 2006 рік, фаст-фуд є однією з головних причин виникнення ожиріння.
Минулого місяця мер Нью-Йорка Майкл Блумберг підписав указ про заборону на продаж великих порці цукровмісних напоїв у ресторанах, театрах, гастрономах і наметах.