Для відновлення іміджу BP увійшла у десятку найбільших рекламодавців Google

7 вересня 2010, 23:44

Джерело:

Лента.Ру

Британський нафтовий концерн BP заплатив в червні поточного року 3,6 мільйона доларів за розміщення реклами в пошуковій системі Google.

Раніше витрати компанії на пошукову рекламу становили 57 тисяч доларів на місяць. Істотне зростання рекламних витрат BP пов’язане з бажанням компанії відновити імідж після витоку нафти в Мексиканській затоці.

Так, BP заплатила Google більш ніж за 12 слів, які пов’язані з катастрофою, при пошуку яких на сторінці з’являлася контекстна реклама BP.

Завдяки цьому BP увійшла до десятки найбільших рекламодавців Google. Лідирує в рейтингу американський оператор стільникового зв’язку AT&T Mobility, який витратив в червні на рекламу в пошукачі 8,08 мільйона доларів.