За цей час прокуратура порушила кілька кримінальних справ, десятки автомобілістів порозбивали машини, місто не може оговтатися від транспортного колапсу, а фірма, що виграла тендер на ремонт головної транспортної артерії міста, продовжує освоювати державні мільйони.
Читайте також: Як бездіяльність влади підігрує мерам, причетним до референдуму 2014 року
Дніпровський міст тривалий час був найдовшим мостом України. Тільки до капітального ремонту руки у міської влади не доходили, аж до літа 2016 року.
Тендер було оголошено 29 липня, а це за два дні до набуття чинності нового закону про публічні закупівлі. Він був оголошений по старій паперовій процедурі, де можна якусь довідку втратити,
– зазначив голова ГО "Громадський контроль" Артем Романюков.
За його словами, залишилося дві компанії з орбіти впливу Дмитра Мішалова, який є батьком тодішнього секретаря міської ради В'ячеслава Мішалова.
Тендер виграла компанія "Завод МастерПрофі", власником якої виявився батько екс-секретаря міськради.
Спершу для ремонту перекрили половину мосту, а в найгарячішу пору проїзд начебто закрили і залишили це право лише для громадського і спецтранспорту. Та міські чиновники не соромилися хизуватися тим, що дісталися на роботу через начебто перекритий міст.
У певний момент ремонт призвів до того, що на мості почали пробивати колеса водії, а через півроку стало зрозуміло, що ремонт затягнувся на невизначений час.
Про схеми та корупцію у Дніпрі – дивіться у журналістському розслідуванні "ЦРУ".