За цей час прокуратура порушила кілька кримінальних справ, десятки автомобілістів порозбивали машини, місто не може оговтатися від транспортного колапсу, а фірма, що виграла тендер на ремонт головної транспортної артерії міста, продовжує освоювати державні мільйони.

Читайте також: Як бездіяльність влади підігрує мерам, причетним до референдуму 2014 року

Дніпровський міст тривалий час був найдовшим мостом України. Тільки до капітального ремонту руки у міської влади не доходили, аж до літа 2016 року.

Тендер було оголошено 29 липня, а це за два дні до набуття чинності нового закону про публічні закупівлі. Він був оголошений по старій паперовій процедурі, де можна якусь довідку втратити,
– зазначив голова ГО "Громадський контроль" Артем Романюков.

За його словами, залишилося дві компанії з орбіти впливу Дмитра Мішалова, який є батьком тодішнього секретаря міської ради В'ячеслава Мішалова.

Тендер виграла компанія "Завод МастерПрофі", власником якої виявився батько екс-секретаря міськради.

Спершу для ремонту перекрили половину мосту, а в найгарячішу пору проїзд начебто закрили і залишили це право лише для громадського і спецтранспорту. Та міські чиновники не соромилися хизуватися тим, що дісталися на роботу через начебто перекритий міст.

У певний момент ремонт призвів до того, що на мості почали пробивати колеса водії, а через півроку стало зрозуміло, що ремонт затягнувся на невизначений час.

Про схеми та корупцію у Дніпрі – дивіться у журналістському розслідуванні "ЦРУ".