Долаючи стереотипи
Японська компанія Panasonic, яка вже більше 20 років представлена на ринку України, презентувала новий модельний ряд побутової техніки. Це ще один крок змінити стереотип, що виробник є лише TV-брендом.
«Нова техніка, сконструйована японськими інженерами, поєднує у собі кращі традиції з проектування обладнання для дому», - зауважує виконавчий директор «Panasonic Україна» Володимир Сичиков. «Тут представлено багато цікавих технологій, і ми сподіваємося, що наша техніка буде все більше популярна на ринку України», - додав він.
Побутова техніка Panasonic якісна, екологічна та проста в користуванні, стверджують виробники. Щоб підтвердити цю тезу, запросили близько 40 кращих дистриб’юторів компанії з усієї України, щоб вони мали змогу позмагатися у кулінарних конкурсах та протестувати нову техніку.
Переможці отримали нагороди та поспілкувалися із обличчям бренду нової техніки - телеведучою Дашою Малаховою. Вона, зокрема зауважила, що їй, як матері двох дітей бажано менше бути на кухні, натомість зосередитись на вихованні малечі. «Я намагаюся менше готувати, робити це набагато ефективніше і, відповідно, краще годувати власну родину», - підтвердила телеведуча. «Саме тому я користуюся цією технікою», - резюмувала Даша Малахова під час майстер-класу.
У планах компанії: розширення продуктового ряду та збільшення присутності в інформаційному просторі України. Це, за розрахунками виробника, має розкрити нові якісні сторони продукції Panasonic.