Джемма Артертон стала новим обличчям марки G-Star
Британська кінозірка знялася у фотосесії для рекламної кампанії нової колекції бренду.
На світлинах Артертон постає у легкому ретро-стилі. Акторка зізналася, що для неї це новий образ.
”Мій власний стиль трохи простіший. Я люблю зручний одяг, тому ношу переважно джинси та піджаки - щось таке трохи "рок-н-рольне". Хоча я завжди відкрита для нового”, - каже акторка, модель Джемма Артертон.
Джемма Артертон також розповіла, що всередині у неї живе нереалізована рок-зірка. Потяг до джинсів та грубих сорочок у клітинку - бажання здійснити свою мрію хоча б в одязі.
”Якби я не була акторкою, то, можливо, спробувала б свої сили в опері чи рок-музиці. Я завжди казала, що я рок-зірка, ув'язнена у тілі акторки. Але на жаль, це лише мрії. Я не вмію писати пісні. Лишається лише опера”, - каже акторка, модель Джемма Артертон.
Звання нового обличчя G-Star - вдалий крок у кар'єрі акторки. Адже, свого часу із цим брендом співпрацювали такі зірки як Лів Тайлер, U2, Бйорк, Девід Боуї. А в цьому сезоні партнером Артертон по рекламній кампанії став чемпіон світу з шахів Магнус Карлсен.