Для прикладу, американська телекомпанія NBCUniversal продала рекламного часу під час Олімпіади-2020 в Токіо на 1,25 мільярда доларів. Тепер же, після перенесення Олімпійських ігор на наступний рік, компанії доведеться переглядати ці рекламні угоди.
Варте уваги Олімпіаду-2020 перенесли: коли ще в історії скасовували Олімпійські ігри
При цьому гарантії того, що рекламні угоди будуть автоматично переукладені на наступний рік, немає. Один з рекламодавців в коментарі The Wall Street Journal заявив, що пандемія коронавірусу у світі та пов'язаний з нею карантин змусить багато компаній переглянути свої рекламні бюджети через ймовірну рецесію.
"Ніхто не знає, як буде виглядати світ в наступному році", – цитує його видання.
До слова Коронавірусна криза: навіщо Україні кредити МВФ та чи дійде до дефолту
У самій компанії NBCUniversal заявили, що "активно співпрацюють з рекламними партнерами, щоб здійснити це перенесення, і вивчають всі можливі варіанти, щоб найкращим чином задовольнити потреби брендів та клієнтів в цьому році та у 2021 році".
Варто зазначити, що NBCUniversal заплатила 1 мільярд доларів за право показу Олімпійських ігор на території США.
Натомість компанія Discovery ще у 2015 році за право показу на території Європи Олімпійських ігор у 2018-2024 роках заплатила 1,45 мільярда доларів. Але відмовилася називати суму, на яку продала рекламний час на Олімпіаду-2020.
- Олімпійські ігри в Токіо перенесли. Точна дата невідома, але ігри повинні відбутися не пізніше літа 2021 року.
- При цьому Олімпійські та Паралімпійські ігри збережуть назву Токіо-2020.
- Зберігатиметься і в Японії весь цей час й олімпійський вогонь, який вже прибув до країни.
Найцікавіші новини спорту – підписуйтеся на наш Twitter та Telegram