Про це під час авіасалону "МАКС-2011"сказал заступник генерального конструктора ДП "Антонов" Олег Богданов.
Зокрема, він підкреслив, що технологічні можливості дозволяють відновити виробництво Ан-124 і налагодити виробництво Ан-70 в Ульяновську вже в 2014 році, проте керівництво російської "ОАК" наполягає на перенесенні старту виробництва на 2016 рік.
За словами Богданова, згідно із запропонованими планами з боку України, до 2020 року може бути випущено 19 літаків Ан-124 і 63 літаки Ан-70, проте через позицію "ОАК" цей показник буде вдвічі менший.
Крім цього О.Богданов підкреслив, що це стосується також випуску літаків Ан-148 на Воронезькому заводі.
За його словами, згідно з торішніми планами, погодженими з колишнім керівництвом "ОАК", в 2011 році повинно було бути випущено 28 літаків, а на практиці буде випущено тільки 4 одиниці.
Він підкреслив, що таким чином порушуються коопераційні домовленості.
За його словами, в Києві зроблено три комплекти крил для цього літака, але Воронеж їх не бере.