Про це йдеться у зверненні Української асоціації вторинних металів (УА Втормет), адресованому першому віце-прем'єру – міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву, пише видання "Мінпром".

Надання монополістом у сфері залізничних вантажних перевезень права самостійно визначати для клієнтів вартість послуги з надання напіввагонів неминуче призведе до підвищення цієї вартості – і, як наслідок, до зростання витрат не тільки власників вантажів, але і всіх учасників ринку, наголошується в листі.

Крім того, можливість топ-менеджерів "Укрзалізниці" довільно встановлювати вартість надання напіввагонів створює корупційні ризики, підкреслив глава УА Втормет Володимир Бублей.

Згідно до ст. 20 закону України "Про Антимонопольний комітет України" проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть негативно вплинути на конкуренцію на ринку, повинні отримувати дозвіл АМКУ, нагадали в асоціації.

"Виходячи з викладеного, вважаємо, що прийняття зазначеного проекту наказу Міністерства інфраструктури України може значно погіршити становище основних учасників ринку вантажних перевезень", – підкреслюється у зверненні.

Даний проект наказу Мінінфраструктури підлягає ретельній оцінці регуляторного впливу, на думку УА Втормет. Асоціація запропонувала організувати обговорення даної ініціативи "Укрзалізниці" із залученням зацікавлених організацій, підприємств та їх об'єднань.