Виручка підвищилася на 18% - до 10 млрд євро, а обсяг інвестицій - на понад 40% - до 568 млн євро.
У минулому році популярністю користувалися такі моделі авто як Skoda Octavia, Skoda Fabia та Skoda Yeti. Найбільше зростання продажів автовиробника зафіксоване у Росії - близько 62%, Індії - 50% та Китаї - вище 21%. На понад 8% зросли продажі у Західній Європі, незважаючи на зниження автомобільного ринку регіону.
Враховуючи високі фінансові результати, компанія вже заявила про свої амбіції - до 2016 року збільшити обсяги постачання автівок на світовий ринок до 1,5 млн одиниць на рік. Досягнути такого результату виробник планує за рахунок випуску нових моделей та розширення діяльності Skoda у всьому світі.