Так він прокоментував розслідування, яке розпочала Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі щодо автомобільного імпорту в Україні.

"Між Україною і Росією із 1994 року діє угода про безмитну торгівлю. У рамках цієї домовленості автомобілі місцевого складання завозяться на територію країн-учасниць без сплати митних зборів. Як тільки запрацює схема з високим митом, ми будемо споживати російські іномарки з локалізацією виробництва 50% і вище, і, тим самим, підтримувати економіку Росії", - розповів Сукненко.

За його словами, за останні кілька років у Російській Федерації під тиском уряду багато виробників організували виробництво з локалізацією від 20% до 50% і обіцянкою найближчим часом збільшити локалізацію до 50%, там, де вона поки що менша.

"Приклади автомобілів із локалізацією близько 50% вже є: "Hyundai Accent", "VW Polo Sedan" і "Renault Logan MCV". Їх виробляють по повному циклу в Росії і завозять безмитно до нас. Більше того, такі бренди, як "VW", "Toyota", "Ford", "Renault" та інші продовжують активно інвестувати в російське автомобілебудування. І саме машини цих марок зараз складають левову частку українського автоімпорту. Потрібно чесно визнати, що виробництво цих автомобілів у потрібному обсязі і в Україні наврядчи можливо найближчим часом. Якщо мито підвищать, Україні нічого не залишиться, окрім як стати залежною від Росії по ще одному пункту", - сказав експерт.