Наразі великим торговим мережам належить лише 5% продажів в країні. Решта зосереджені в сімейних магазинах і на ринках. Зміни в законодавстві передбачають, що іноземцям дозволять володіти 51% акцій супермаркетів, взамін вони мають покращити інфраструктуру.
"Ми встановили мінімальну межу інвестицій - це 100 млн. дол. США. Половина цієї суми має бути спрямована на будівництво торгової інфраструктури, в першу чергу мова йде про рефрижератори", - каже міністр торгівлі Індії Ананд Шарма.
Зараз обсяг роздрібного ринку Індії складає близько 400 млрд. дол. Через 4 роки він може збільшитись удвічі. Цьому сприяє численне населення (більше 1,2 млрд.) і стрімке зростання ВВП та доходів людей. Спочатку іноземцям дозволять відкривати магазини лише у великих містах з населенням більше мільйона людей, де вже є місцеві торгові мережі. Таким чином, дрібний бізнес від появи великих інвесторів не постраждає.