Про це повідомив генеральний директор підприємства Олександр Герасимчук, пише uaprom.info.

"Ситуація в частині забезпечення нашого навантаження піввагонами УЗ порівняно з п'ятницею абсолютно не зрушила з мертвої точки, а тільки навпаки посилюється. Ми як і раніше катастрофічно недоотримуємо напіввагони і маємо значні труднощі з відвантаженням продукції. Збитки комбінату ростуть, а з боку УЗ не видно навіть намірів хоч якось ситуацію виправити", – написав він на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

За його словами, за минулі 12 днів листопада за наявності підтверджених заявок, ІнГЗК недоотримали 1165 піввагонів, хоча ще в п'ятницю ця цифра була на рівні 887.

"З початку місяця ми вже недовантажили в парку ЦТЛ на адресу наших покупців, в тому числі і зарубіжних, 81 тис. т товарної продукції. При цьому і сама УЗ, за нашими підрахунками, недоотримала понад 8,4 млн грн", – зазначив глава комбінату.

При цьому Олександр Герасимчук допустив, що з такою неефективною роботою "Укрзалізниця" і в 2018 році буде показувати свої збиткові баланси і говорити про необхідність підняти тарифи.

"Вчора направив Є.Кравцову офіційне звернення, в якому вказав, що до кінця місяця нам потрібно відправляти щодоби не менше 2 маршрутів в парку УЗ (це всього 30% нашого навантаження, що навіть менше частки УЗ на ринку піввагонів України). Чекаю відповідну реакцію керівника УЗ на те, що відбувається і сподіваюся на те, що найближчим часом ситуація із забезпеченням ІнГЗК піввагонами УЗ буде стабілізована!", – констатував керівник підприємства.

Як повідомлялося раніше, "Укрзалізниця" зірвала контракти ІнГЗК з українськими і зарубіжними металургами.