Зі впровадженням на початку року нової послуги приріст товарообігу інтернет-магазинів склав 30%. Інтернет-нововведення особливо популярне серед магазинів, які продають товари для спорту та відпочинку - велосипеди, тренажери, професійне обладнання для рибалки. На другому місці магазини, що спеціалізуються на продажі аксесуарів.
Лідери за кількістю покупців - брендові сумки та годинники. Що ж до магазинів одягу та взуття, то обсяг їх продажів у борг допоки незначний. Однак ті з них, хто вже запропонував можливість такий сервіс своїм клієнтам, мають помітну перевагу перед своїми конкурентами. У перспективі, за словами фахівців, популярність інтернет-продажів в розстрочку зростатиме. Уже наступного року їхня частка складатиме третину від загального обсягу продажів.