Про це виданню Мінпром повідомив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.
Зокрема він розповів, що рішення про створення групи було прийнято на позаминулому тижні, а її перше засідання пройшло в минулу середу, 4 липня.
О.Каленков зазначив, що на засіданнях будуть обговорюватися як стратегічні питання роботи залізниці, зокрема проблему дефіциту тяги, так і операційні, що стосуються з/д сполучення по ділянках доріг в напрямку Маріуполя, західних переходах, брак вагонів і т.д.
На кожне з цих питань "Укрзалізниця" взялася розробити план виходу з проблемної ситуації. Ми визначаємо для себе ряд показників, які ми будемо відстежувати разом з "Укрзалізницею",
– повідомив він.
"Група починає свою діяльність на хорошій платформі, – зазначив О.Каленков. – Ми будемо просити "Укрзалізницю" ділиться своїми показниками, а в свою чергу надамо залізниці свої плани і цифри. У нас має бути розуміння, що все в "Укрзалізниці" змінюється в кращу сторону, і що можна зробити як з боку залізниці, так і з нашого боку для підвищення операційної ефективності".
Як повідомлялося, починаючи з червня місяця ситуація з вантажоперевезеннями на "Укрзалізниці" погіршилася. Зокрема кількість поїздів в напрямку Маріуполя по лінії Комиш-Зоря – Волноваха знизилося з 21,3 пар поїздів у березні до 19,3 пар в червні. При цьому знизилася і кількість вагонів в кожному складі в середньому на 7 одиниць. Основною причиною неповного комплектування складів ЗМІ називали незадовільний стан тепловозів депо Волноваха і Пологи. В результаті Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча в червні був змушений знизити обсяги виробництва чавуну на 25 тис. тонн.
В кінці минулого місяця проблеми з нестачею тягового рухомого складу "Укрзалізниці" призвели до масових простоїв вантажних вагонів. На цей раз знерухомленими виявилися вагони з вугіллям на адресу теплоелектростанцій. Причому найбільш критична ситуація з рухомим складом склалася на Львівській залізниці, де з 44 електровозів працювали не більше 27-28 машин. Також залізниці щодня не вистачало 18-24 магістральних тепловозів.